System RANDOR jest nowoczesnym, autorskim rozwiązaniem firmy TRANSCOM SYSTEM Sp. z o. o.. Program ten jest uniwersalnym modułowym systemem kontroli dostępu oraz rozliczania klientów, który można wykorzystywać w różnych konfiguracjach dla określonego typu obiektu.
Zapewnia on kompleksowe zarządzanie obiektem pod kątem:
sprzedaży towarów i usług
zarządzania cennikami i taryfami
kontroli dostępu
analizy danych
Oprogramowanie ESOK pozwala na sprzedaż biletów i kart punktowych lub terminowych. Główną zaletą programu jest przejrzysty i intuicyjny interfejs, który został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wygodzie osoby obsługującej. Liczba czynności wymagana do wykonania żądanych operacji została zredukowana do absolutnego minimum. Wszystkie operacje można wykonać za pomocą klawiatury, bez konieczności użycia myszki. Ponadto elektroniczny system obsługi klienta został dostosowany do współpracy z ekranami dotykowymi.
RANDOR zbudowany jest z modułów, które m.in. umożliwiają udzielanie rabatów, wystawianie faktur VAT, wykonywanie zwrotów towarów i usług, tworzenie kalendarza imprez, generowanie szczegółowych raportów itd. Dostęp do poszczególnych funkcji systemu jest uwarunkowany posiadanymi uprawnieniami, które nadawane są grupie użytkowników.
Uprawnienie polega na dostępie do poszczególnych w/w modułów systemu (np. dostęp do raportu) lub też specyficznych jego parametrów (np. maksymalna kwota rabatu). Jednym z ważnych modułów, a wcześniej niewymienionych, jest kontroler czytników, który zapewnia komunikację przejść z czytnikami bramkowymi, rejestrację przejść, a także ustawia parametry konfiguracyjne czytników takie jak: aktualna taryfa, czas, zablokowane karty.
Moduł monitoruje ich pracę poprzez wyświetlanie aktualnego statusu każdego z czytników oraz nadzoruje weryfikację biletów. Pozwala to na szybkie diagnozowanie ewentualnych problemów, podgląd ilości przejść oraz blokadę bramek. Sama kontrola odbywa się za pomocą protokołu transmisyjnego TCP/IP i RS485/422 z poziomu urządzenia sterującego. Natomiast całym moduł sterowany jest przez obsługę wyciągu/kolei. Dzięki czemu, osoba zarządzająca ma możliwość zablokowania, odblokowania czy włączenia autoblokady po przejściu żądanej liczby klientów. Powyższa funkcjonalność jest ceniona na obiektach, które korzystają już z naszego rozwiązania.