Transcom System i Polskie Porty Lotnicze: Innowacyjne Rozwiązania
Z dumą informujemy, iż zajmujemy się obsługą z zakresu Informacji Lotniskowej dla Polskich Portów Lotniczych. Obsługa informacji lotniskowej jest świadczona w języku polskim i angielskim, a w jej zakres wchodzi udzielanie informacji oraz pomoc pasażerom obiektu lotniskowego.
Warto wspomnieć, iż oprócz stacjonarnych punktów informacyjnych obsługujemy również mobilne punkty informacji. Dodatkowym aspektem naszego kontraktu jest także obsługa linii call center, która jest niezwykle istotna w zapewnieniu ciągłości przekazywania podróżnym informacji.
Co więcej, nasi pracownicy są również odpowiedzialni za obsługę systemu FIDS - Flight Information Display System, z którego informacje są wyświetlane na elektronicznych tablicach informacyjnych oraz ekranach telewizyjnych zlokalizowanych na terenie portów lotniczych. Informacje o przylotach i odlotach wyświetlane są w czasie rzeczywistym.
w systemie IATA lub ICAO, nazwa / logo linii lotniczej i / lub oznaczenie linii lotniczej
miasto przeznaczenia oraz punkty pośrednie
czas przylotu lub odlotu i aktualny
numer bramki (Gate)
numery stanowisk odpraw (check-in) lub nazwę linii obsługującej odprawę
status lotu, np. "Landed", "Delayed", "Boarding" itp.
Aktualny kontrakt na obsługę świadczenia usług z zakresu Informacji Lotniskowej na terenie Lotniska Chopina w Warszawie to znakomite osiągnięcie i dowód na zdolność firmy do obsługi kompleksowych projektów na najwyższym poziomie.