ESOK - wyciągi narciarskie

Elektroniczny System Obsługi Klienta
(ESOK) dla wyciągów narciarskich

Podstawowymi funkcjami systemu jest obsługa sprzedaży oraz kontrola dostępu dla wyciągów narciarskich. Narciarz korzystający z wyciągów narciarskich, w których został wdrożony autorski elektroniczny systemem obsługi klienta RANDOR, zakupuje kartę skipass i korzysta z nich bezgotówkowo. Skipass jest kartą zbliżeniową, która komunikuje się z czytnikiem metodą radiową. Na karcie zapisana jest zaszyfrowana informacja o jej parametrach. Czytnik na kołowrocie weryfikuje za każdym razem informację zapisaną na karcie i przy poprawnej weryfikacji odblokowuje kołowrót.

Poszczególne elementy systemu zostały zaprojektowane w celu wytrzymałości w trudnych warunkach atmosferycznych panujących na wyciągach narciarskich, takich jak niskie temperatury czy wilgoć. Na system składają się: stanowiska kasowe, czytniki oraz kołowroty lub bramki, wykonane ze stali nierdzewnej. W systemie wykorzystywane są jednorazowe bilety papierowe lub z cienkiego tworzywa sztucznego z kodem paskowym oraz bilety wielorazowe – w formie elektronicznych kart zbliżeniowych. W przypadku, gdy niezbędna jest sprzedaż biletów jednorazowych, system doposażony jest w drukarki kodów kreskowych.

Proponowany system wykonany jest w technologii, która zapewnia w kolejnych etapach wdrożenie systemu na innych obiektach (np. tor saneczkowy, wypożyczalnia sprzętu) oraz umożliwia połączenie kilku obiektów narciarskich w jeden jednolity system, pozwalający na posługiwanie się jednym Skipassem - System wspólnej karty. System posiada zaimplementowany algorytm rozliczania finansowego niezależnych wyciągów narciarskich, funkcjonujących w ramach jednego obszaru narciarskiego. Zapewniamy możliwość wprowadzania zmian w systemie RANDOR zgodnie z potrzebami klienta.

Zadania realizowane przez system:

obsługa klientów indywidualnych jednorazowych, karnetowych oraz grup
możliwość przedsprzedaży
dowolność w konstruowaniu cenników, udzielania rabatów, w celu przyciągnięcia większej liczby klientów
rozliczanie płatności z góry, z dołu, bezgotówkowe
kontrola stanu obciążenia obiektu
obsługa sprzedaży towarów (sklep, bar)
pełna ewidencja ruchu towarów i ludzi wraz z analizą obciążeń obiektu
uszczelnienie obiektu pod względem wejścia/wyjścia oraz pod względem finansowym

SYSTEM RANDOR to zdecydowanie najnowocześniejszy system, który w ramach jednego oprogramowania zapewnia profesjonalną obsługę kilku sektorów działalności ośrodka narciarskiego. Gwarantujemy dużą elastyczność i szerokie możliwości konfiguracyjne systemu dopasowane do każdej stacji narciarskiej.

Gotowy do startu?
Skontaktuj się z nami już dziś!
Godziny otwarcia
poniedziałek - piątek:
8:00-16:00
Transcom System Sp. z o. o.
Al. Kijowska 57/LU6
30-079 Kraków
Godziny otwarcia
poniedziałek - piątek:
8:00-16:00
Transcom System Sp. z o. o.
Al. Kijowska 57/LU6
30-079 Kraków
© Transcom System