test

Nasze produkty

Przykładowe zastosowania systemów ESOK to:

Wyciągi, stacje i koleje narciarskie
Baseny i aquaparki
Parki rozrywki
Parkingi
Stadiony
Centra handlowe
Muzea
Lodowiska
Szpitale

Jesteśmy ekspertami od systemów kontroli dostępu ESOK

Transcom System Sp. zo.o. jest liderem na rynku rozwiązań z zakresu kontroli dostępu, systemów ESOK, systemów automatycznej identyfikacji czy rejestracji czasu pracy. W zakresie swoich usług oferujemy najnowocześniejsze rozwiązania systemowe dopasowane do indywidualnych wymagań każdego klienta. Dzięki dbałości o najwyższą jakość produktu i sięganie po nowoczesne i wysokiej jakości sprzęt, nasza firma ugruntowała sobie stalą pozycję na rynku zyskując przy tym zaufanie i renomę na terenie całego kraju.

Ponad 30 lat

doświadczenia

Systemy

dopasowane

do Klienta

Transcom System Sp. z o.o. jest producentem zarówno autorskiego oprogramowania jak i sprzętu. Atutem naszej firmy jest fakt, iż jesteśmy również wykwalifikowanym integratorem systemów informatycznych. Nasze rozwiązania są kompleksowe, dopasowane do wymagań finansowych oraz innowacyjnych naszego klienta. Scalamy takie systemy jak: system kontroli dostępu, system parkingowy, system naliczania czasu, system gastronomiczny i system hotelowy w jeden spójny program kontroli dostępu.

Elektroniczny System Obsługi Klienta
(ESOK) dla wyciągów narciarskich

Podstawowymi funkcjami systemu jest obsługa sprzedaży oraz kontrola dostępu dla wyciągów narciarskich. Narciarz korzystający z wyciągów narciarskich, w których został wdrożony autorski elektroniczny systemem obsługi klienta RANDOR, zakupuje kartę skipass i korzysta z nich bezgotówkowo. Skipass jest kartą zbliżeniową, która komunikuje się z czytnikiem metodą radiową. Na karcie zapisana jest zaszyfrowana informacja o jej parametrach. Czytnik na kołowrocie weryfikuje za każdym razem informację zapisaną na karcie i przy poprawnej weryfikacji odblokowuje kołowrót.

Poszczególne elementy systemu zostały zaprojektowane w celu wytrzymałości w trudnych warunkach atmosferycznych panujących na wyciągach narciarskich, takich jak niskie temperatury czy wilgoć. Na system składają się: stanowiska kasowe, czytniki oraz kołowroty lub bramki, wykonane ze stali nierdzewnej. W systemie wykorzystywane są jednorazowe bilety papierowe lub z cienkiego tworzywa sztucznego z kodem paskowym oraz bilety wielorazowe – w formie elektronicznych kart zbliżeniowych. W przypadku, gdy niezbędna jest sprzedaż biletów jednorazowych, system doposażony jest w drukarki kodów kreskowych.

Proponowany system wykonany jest w technologii, która zapewnia w kolejnych etapach wdrożenie systemu na innych obiektach (np. tor saneczkowy, wypożyczalnia sprzętu) oraz umożliwia połączenie kilku obiektów narciarskich w jeden jednolity system, pozwalający na posługiwanie się jednym Skipassem - System wspólnej karty. System posiada zaimplementowany algorytm rozliczania finansowego niezależnych wyciągów narciarskich, funkcjonujących w ramach jednego obszaru narciarskiego. Zapewniamy możliwość wprowadzania zmian w systemie RANDOR zgodnie z potrzebami klienta.

Zadania realizowane przez system:

obsługa klientów indywidualnych jednorazowych, karnetowych oraz grup
możliwość przedsprzedaży
dowolność w konstruowaniu cenników, udzielania rabatów, w celu przyciągnięcia większej liczby klientów
rozliczanie płatności z góry, z dołu, bezgotówkowe
kontrola stanu obciążenia obiektu
obsługa sprzedaży towarów (sklep, bar)
pełna ewidencja ruchu towarów i ludzi wraz z analizą obciążeń obiektu
uszczelnienie obiektu pod względem wejścia/wyjścia oraz pod względem finansowym

SYSTEM RANDOR to zdecydowanie najnowocześniejszy system, który w ramach jednego oprogramowania zapewnia profesjonalną obsługę kilku sektorów działalności ośrodka narciarskiego. Gwarantujemy dużą elastyczność i szerokie możliwości konfiguracyjne systemu dopasowane do każdej stacji narciarskiej.

ESOK dla basenów

Elektroniczny System Obsługi Klienta (ESOK) Randor przeznaczony jest do prowadzenia sprzedaży usług oraz artykułów oferowanych przez pływalnię m.in. usługi pobytu na basenie czy towarów handlowych (czepki, stroje kąpielowe). System basenowy działa w oparciu o transpondery zbliżeniowe, paski basenowe np. w formie zegarka na rękę. Rozliczanie płatności odbywa się gotówkowo albo bezgotówkowo - na zasadzie kont klienta.

Dzięki elastycznej architekturze oprogramowanie RANDOR umożliwia - oprócz klasycznej sprzedaży kart i biletów – stworzenie stanowisk kasowych obsługujących gastronomię, recepcję hotelu, wypożyczalnię, rozliczenie parkingu itp. W swojej strukturze nasz system zawiera oprogramowanie do obsługi i kontroli stanowiska sprzedaży towarowej wraz z magazynem (np. bar, „mokry” bar – razem z obsługą poprzez ekran dotykowy). System umożliwia wszechstronne raportowanie, rezerwację zasobów itd. oraz wyizolowanie dowolnej ilości stref obsługi (serwerownia, kotłownia itp.) i zabezpieczenie ich przed dostępem osób nieuprawnionych. Oferowana przez nas kontrola dostępu uprawnia obsługę do otwierania drzwi przy pomocy karty RFID.

System rejestruje wszystkie ruchy klientów oraz personelu na obiekcie.

Dostarczamy także szafki basenowe wraz z elektronicznym systemem otwierania.

ESOK dla parków rozrywki i obiektów rozrywkowych

Ludzie w każdym wieku lubią się bawić, dlatego parki rozrywki są miejscem chętnie odwiedzanym zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. Niestety takie wyprawy nie zawsze sprawiają przyjemność, szczególnie gdy zamiast korzystać z różnorodnych atrakcji trzeba każdorazowo stać w długiej kolejce, aby nabyć bilet. Elektroniczny system kontroli dostępu znacznie ułatwia ten proces, dzięki czemu zarówno odwiedzający jak i pracownicy oszczędzają czas. Przy wejściu do parku rozrywki nabywa się określoną ilość punktów, zakodowanych za pomocą chipa znajdującego się w specjalnej bransolecie. Chcąc skorzystać z danej atrakcji po prostu przykłada się nadgarstek do czytnika, a system odejmuje punkty z konta klienta. W przypadku wyczerpania limitu punktów, można je dokupić w samoobsługowych automatach na terenie parku rozrywki.

Dodatkowo system kontroli dostępu umożliwi gotówkową oraz bezgotówkową obsługę na stanowiskach sprzedaży towarów wewnątrz obiektu.

System kontroli dostępu posiada również możliwości użycia mobilnych kolektorów danych w celu mobilnego sprawdzania ważności/stanu biletu wewnątrz obiektu, w każdym jego punkcie.

Zadania realizowane przez system:

obsługa klientów indywidualnych jednorazowych, karnetowych oraz grup
możliwość przedsprzedaży
dowolność w konstruowaniu cenników, udzielania rabatów, w celu przyciągnięcia większej liczby klientów
rozliczanie płatności z góry, z dołu, bezgotówkowe
kontrola stanu obciążenia obiektu
obsługa sprzedaży towarów (sklep, restauracja)
pełna ewidencja ruchu towarów i ludzi wraz z analizą obciążeń obiektu
uszczelnienie obiektu pod względem wejścia/wyjścia oraz pod względem finansowym
rejestr i fiskalizacja każdej transakcji w systemie

ESOK dla parkingów

Aby ulepszyć obsługę kierowców na małych oraz dużych płatnych parkingach, proponujemy rozwiązanie oparte o elektroniczny system kontroli dostępu. Zadaniem systemu jest naliczanie i pobieranie opłat za parkowanie oraz zarządzanie wjazdami i wyjazdami pojazdów z terenu parkingu.

Przy wjeździe na parking umieszcza się szlaban oraz samoobsługowy automat biletowy. Po pobraniu biletu szlaban podnosi się, aby umożliwić wjazd pojazdu. System parkingowy nalicza czas postoju oraz opłatę dla posiadacza konkretnego biletu, który można sprawdzić za pomocą czytnika. Przy wyjeździe, bilet należy zwrócić i uiścić opłatę parkingową. System informuje również ile miejsc parkingowych jest wolnych na podstawie ewidencji pobranych biletów. Konieczne jest zamontowanie na nowoczesnym parkingu strzeżonym kamer przemysłowych, monitorujących także obszar wjazdu i wyjazdu.

Zalety i możliwości Elektronicznego Systemu Obsługi Parkingu

pełna kontrola nad korzystaniem z parkingu
obsługa biletów jednorazowych oraz abonamentowych – wielorazowych
dostęp do wszechstronnych raportów i statystyk
dostosowanie cennika dla optymalizacji zysków
szybkość oraz komfort obsługi klienta

ESOK dla klubów fitness i siłowni

Kluby Fitness oraz siłownie, dzieki swojej rosnącej popularności, coraz częściej inwestują w system kontroli dostępu, dzięki któremu znacznie ułatwiają funkcjonowanie swojego ośrodka. Dzięki takiemu systemowi kluby mogą również wprowadzić różnego rodzaju karnety oraz system lojalnościowy dla swoich stałych klientów.

System kontroli dostępu daje właścicielom klubu pakiet zwrotnych informacji i raportów m.in. o zyskach czy obłożeniu ośrodka w poszczególnych dniach i godzinach. Dzięki temu oraz praktycznie nieograniczonym możliwością modyfikowania cennika, właściciele klubu mogą przyciągnąć większą ilość klientów w czasie mniejszego obłożenia obiektu. Tym samym zwiększają przychody ośrodka.

Mamy w swojej ofercie również szeroką gamę nowoczesnych, wygodnych szafek basenowych oraz ścianek systemowych, które znajdują szerokie zastosowanie w szatniach. Elektroniczny system otwierania szafek zapewnia ich wygodne użycie przez klienta oraz nowoczesny design.

Zwrotne informacje, które otrzymuje właściciel:

informacja o ilości osób przebywających na obiekcie
ilość i wartość biletów sprzedanych
raporty finansowe o sprzedaży i należnych prowizjach dla pośredników
imienne informacje o kibicach, którzy zakupili bilety
zestawienia statystyczne za dowolne okresy
szczegółowe dane o czasie wejścia wszystkich osób na obiekty
podsumowanie przepływu osób na obiekcie

ESOK dla hoteli i SPA

Rozwiązanie przeznaczone dla hoteli służy unowocześnieniu standardu ich funkcjonowania i zwiększeniu kontroli dostępu. System będzie użyteczny dla małych pensjonatów, jak i dużych ośrodków wczasowych, które chcą podnieść standard obsługi swoich gości.

Oprogramowanie dla hotelu działa w oparciu o zbliżeniowe nośniki informacji typu karty RFID lub transpondery np. w formie zegarków na rękę, które są szczególnie użyteczne w ośrodkach posiadających basen lub strefę SPA. Gość podczas meldowania się w recepcji ośrodka otrzymuje swój nośnik informacji, który będzie mu służyć, jako klucz do pokoju, dzięki zamkom zamontowanym w drzwiach pokoi. Dany nośnik będzie aktywny, jako klucz tylko jednego, konkretnego pokoju oraz tylko w wcześniej określonym przez recepcję czasie.

Dzięki powyższemu rozwiązaniu ośrodek zyskuje możliwość wydzielenia na swoim terenie stref dodatkowo płatnych (lub np. płatnych tylko dla klientów spoza hotelu) typu siłownia, basen czy wyciąg narciarski. Transponder lub karta może służyć, jako narzędzie bezgotówkowych transakcji na terenie ośrodka: w sklepie, gastronomi czy wydzielonych strefach np. pływalni czy SPA.

Każdy ośrodek decydujący się na nasze rozwiązania, niezależnie od wielkości, zyskuje szereg usprawnień w swojej działalności, takich jak:

pozbycie się niewygodnych w użyciu kluczy, które dodatkowo przy zagubieniu są dużo trudniejsze do wymiany niż elektroniczny nośnik informacji
szybsza i ułatwiona obsługa klienta w różnych strefach ośrodka
możliwość sprawdzenia historii wejść do pokoju, kluczowe np. przy zniszczeniach na terenie ośrodka.

ESOK dla wypożyczalni sprzętu sportowego

Ważnym elementem zimowej infrastruktury sportowej są wypożyczalnie sprzętu zimowego. Właśnie z myślą o tym, Firma Transcom System stworzyła autorski system obsługi wypożyczalni. Dzięki takiemu systemowi, wypożyczalnia zostaje uszczelniona pod względem finansowym, a właściciel zyskuje wgląd w każdą transakcję. Dodatkowo system znacząco ułatwia zarządzanie sprzętem w wypożyczalni.

Zadania realizowane przez system

naliczanie i kontrola czasu wypożyczeń i zwrotów sprzętu
naliczanie i pobieranie opłat
bieżący wgląd w aktualny stan magazynu (wypożyczony sprzęt, wypożyczenie danego klienta)
możliwość ustawienia czasu korzystania, zniżek, cennika, pobrania zaliczki od klienta
możliwość podziału na grupy sprzętu, klientów, użytkowników i przypisywanie tym grupom określonych preferencji
możliwość przypisania każdemu klientowi indywidualnego cennika
możliwość generowania dowolnej ilości cenników oraz ich testowania przed wykorzystaniem w wypożyczalni
system kont klienckich z możliwością pobierania opłat z konta
rozbudowany sklep - dający możliwość prowadzenia magazynu wykorzystujący kody kreskowe;
ewidencjonowanie sprzedaży usług i zakupów wypożyczalni
możliwość rezerwacji wybranego sprzętu, na określony dzień i godzinę
zaawansowany Moduł statystyk i raportów pozwala na skrupulatną analizę pracy wypożyczalni
współpraca z czytnikami kodów kreskowych
proste użytkowanie za pomocą skrótów klawiaturowych

ESOK dla lodowisk

Nasza firma wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, wprowadziła kompleksowe rozwiazanie dla lodowisk. Elektroniczny system obsługi klienta dla lodowiska jest nowoczesnym rozwiązaniem, wprowadzajacym zorganizowaną kontrolę nad obiektem typu lodowisko.

System ten jest rozwiązaniem pozwalającym na kompletny finansowy nadzór oraz fiskalizację pracy lodowiska. Urządzenia kontroli dostępu dają również gwarancję, ze nikt niepowołany nie przedostanie się na obiekt. Dodatkowo informacje o obłożeniu obiektu w konkretnych dniach i godzinach pozwalają tak zaprojektować cennik by przyciągnąć większą liczbę klientów. Dodatkowe moduły oprogramowania Transcom System umożliwiają wprowadzenie punktów sprzedaży gotówkowej oraz bezgotówkowej.

Zadania realizowane przez system

obsługa klientów indywidualnych jednorazowych, karnetowych oraz grup
możliwość przedsprzedaży
dowolność w konstruowaniu cenników, udzielania rabatów, w celu przyciągnięcia większej liczby, klientów
rozliczanie płatności z góry, z dołu, bezgotówkowe
kontrola stanu obciążenia obiektu
obsługa sprzedaży towarów (sklep, bar)
pełna ewidencja ruchu towarów i ludzi wraz z analizą obciążeń obiektu
uszczelnienie obiektu pod względem wejścia/wyjścia oraz pod względem finansowym
rejestr i fiskalizacja każdej transakcji w systemie
Gotowy do startu?
Skontaktuj się z nami już dziś!
Godziny otwarcia
poniedziałek - piątek:
8:00-16:00
Transcom System Sp. z o. o.
Al. Kijowska 57/LU6
30-079 Kraków
Godziny otwarcia
poniedziałek - piątek:
8:00-16:00
Transcom System Sp. z o. o.
Al. Kijowska 57/LU6
30-079 Kraków
© Transcom System