26 lipca, 2023

Wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta w Fokarium w Helu

Transcom System Sp. z o.o z przyjemnością ogłasza zakończenie udanego wdrożenia Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta w Fokarium w Helu. Fokarium, będące częścią renomowanej Stacji Morskiej im. Profesora Krzysztofa Skóry, należące do Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego, jest miejscem, w którym prowadzi się rehabilitację fok. Stacja skupia się na pomocy potrzebującym zwierzętom, głównie szczeniętom fok, poprzez zapewnienie im odpowiedniej opieki oraz wyspecjalizowanego leczenia.

Nasza firma wprowadziła najnowocześniejszy system bezobsługowej obsługi klienta, oparty na automatycznych kasach biletowych wyposażonych w drukarki fiskalne ONLINE. Od teraz bilety wstępu do fokarium w formie kodów kreskowych oraz technologii RFID można zakupić wyłącznie w samoobsługowych automatach biletowych, znajdujących się przed wejściem do obiektu. Po dokonaniu płatności za wstęp, która może odbyć się kartą lub gotówką, automat drukuje bilet, który następnie jest weryfikowany na bramce wejściowej wyposażonej w czytnik RFID oraz kodów kreskowych.

Wprowadzone przez nas rozwiązanie obejmuje również automatyczny system zliczania liczby osób obecnych w danym momencie na terenie obiektu. System automatycznie blokuje możliwość sprzedaży biletów po przekroczeniu określonego limitu, który jest wyświetlany na specjalnych tablicach nad bramkami wejściowymi do fokarium. Możliwość ponownej sprzedaży biletów pojawia się dopiero po opuszczeniu przez osoby terenu obiektu. Liczba osób przebywających na terenie fokarium jest również monitorowana przez nowoczesny system kamer, które znajdują się nad bramką wejściową i przekazują informacje do systemu komputerowego.
Wdrożony autorski system ESOK RANDOR wyeliminował konieczność angażowania personelu do obsługi płatności, co podniosło standard obsługi klienta oraz obniżyło koszty obsługi obiektu.

Automaty posiadają funkcjonalność umożliwiającą wydrukowanie paragonu fiskalnego z numerem NIP. System jest również zintegrowany z systemem finansowo-księgowym obsługującym fundację, co zapewnia pełną szczelność i uniemożliwia nadużycia ze strony pracowników.

Użytkownik ma również dostęp do stanowiska administracyjnego, które znajduje się w siedzibie Uniwersytetu Gdańskiego. Stanowisko to umożliwia dostęp online do wszystkich statystyk i raportów sprzedaży. Dzięki temu rozwiązaniu fokarium ma pełną kontrolę nad bezpieczeństwem i stabilnością procesu sprzedaży biletów wstępu, co stanowi istotny i pozytywny aspekt wdrożonego systemu.

Wprowadzenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta w Fokarium w Helu stanowi ważny krok w kierunku nowoczesności i doskonałej obsługi klienta. Dzięki automatycznym kasom biletowym, systemowi zliczania osób oraz monitorowaniu kamerami, fokarium może sprawnie zarządzać ruchem zwiedzających, zapewniając jednocześnie wysoki poziom bezpieczeństwa.

Firma Transcom System jest dumna z udanego wdrożenia, które przyczynia się do efektywnego działania Stacji Morskiej oraz do zadowolenia odwiedzających.

Gotowy do startu?
Skontaktuj się z nami już dziś!
Godziny otwarcia
poniedziałek - piątek:
8:00-16:00
Transcom System Sp. z o. o.
Al. Kijowska 57/LU6
30-079 Kraków
Godziny otwarcia
poniedziałek - piątek:
8:00-16:00
Transcom System Sp. z o. o.
Al. Kijowska 57/LU6
30-079 Kraków
© Transcom System